PEDAGOGIK MAHORAT

ZAMONAVIY TA‟LIMDA DIVERGENT IDROK NAZARIYASINING PSIXOPEDAGOGIK TAHLILLARI MASALASI

Авторы

  • Nigora Adizova BuxDUPI

Ключевые слова:

divergent, intellektual, kontseptsiya, identifikatsiya, diqqat, idrok, assotsiatsiyalar jarayoni, tafakkur, assotsiatsiya, motiv, faoliyat, konvergentsiya, reproduktiv, ijodiy fikrlash, mustaqil, evristik.

Аннотация

Bizning tadqiqotimizda kelajak avlodni jamiyat taraqqiyoti uchun zarur bo‗lgan bilimlarni chuqur
egallashi va ko‗nikmalarga ega bo‗lish qobiliyati bilan tarbiyalash uchun o‗qituvchining malakasini
oshirishbilan bog‘liq ilmiy mushohadalar berilgan. Bunda asosiy e‘tibor shaxsning salohiyatini, uning ijodiy
bazasini qayta ishlab chiqarish sohasini rivojlantirishga qaratilishi kerak. Ammo hozirgi vaqtda o‗qituvchi
ko‗pincha muayyan muammoning to‗g‗ri yechimini amalga oshira olmaydi, fikrlashning chiziqli uslubi
tufayli o‗quvchining tafakkurini rivojlantira olmaydi, bu fikrning qat‘iy belgilangan poezdini, hodisalar
o‗rtasidagi aniq bog‗liqlikni nazarda tutadi. Bu hodisalar, sabablar va ularning oqibatlari o‗rtasida qattiq
bog‗liqlikning yo‗qligi bilan tavsiflanadi. Divergent fikrlash - bir savolga bir nechta yoki ko‗p javoblarni o‗z
ichiga olishi bo‘lib, bu haqidagi fikr mulohazalar maqolada keltirilgan.

Загрузки

Опубликован

2023-12-23